ترکیب رنگ مو وال وار

فوت و فن رنگ مو

ترکیب رنگ مو روشن
ترکیب رنگ مو روشن

آموزش روشن کردن مو

ترکیب رنگ مو

وال وار را بشناس

همه چیز درباره رنگ مو وال وار

وال وار برای انواع جنس مو و همچنین سلایق مختلف، پیشنهادهای شگفت انگیز دارد

ترکیب رنگ مو پایه 7 دکلره

ترکیب رنگ مو پایه 8 دکلره

ترکیب رنگ مو پایه 9 و 10

رنگ مو آقایان

ترکیب رنگ مو بدون دکلره

ترکیب رنگ مو پایه 5 و 6 دکلره

از آنجائیکه سلامت و زیبایی موهای شما برای ما مهم است، روش های مختلف روشن کردن مو را به شما ارائه می دهیم تا با توجه به نوع موها و نیازهای خود از آنها بهره مند شوید.

روشن کردن مو با سه صفر وال وار

روشن کردن مو با دکوکرم وال وار

تست پودر دکلره آبی وال وار

تست پودر دکلره سفید وال وار

وال وار میخواد همه نکات لازم برای رنگ کردن مو رو به شما آموزش بده

همه چیز درباره رنگ کردن مو در خانه

رنگ-کردن-مو-در-خانه

نکات رنگ کردن مو در خانه

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نکات رنگ کردن مو سفید

رنگ کردن موی سفید نیز همانند سایر روش های رنگ کردن با این تفاوت که بهتر است ابتدا موهای سفید یا خاکستری را موادگذاری کنید. یعنی اگر قسمت جلوی موهایتان دارای تارهای سفید و خاکستری است، ابتدا این ناحیه را موادگذاری کرده و بعد به سراغ پشت سر بروید.

توجه داشته باشید که برای رنگ کردن موی سفید بهتر است از ترکیب رنگ مو های سری نچرال که با حرف N شناخته می شوند استفاده نمایید. سعی کنید انتخاب رنگ مو را با توجه به تناسب رنگ چهره و موقعیت خود انجام دهید. رنگ موهایی مانند طلایی، عسلی، شکلاتی، نسکافه ای، کاراملی و مسی به دلیل داشتن تناژ گرم گزینه خوبی برای تارهای سفید مو محسوب می شوند. چرا که رنگ مو سفید باعث ایجاد سایه روشن و سرد روی موها می شود و چهره را بی روح جلوه می کند.

اگر موهای شما از جنس نازک است، رنگ مو باید حدود 30 دقیقه روی آن قرار بگیرد. اما اگر جنس موهایتان ضخیم است، می توانید مواد را حدود 40 دقیقه روی موها قرار دهید.

فیلم نکات رنگ کردن مو سفید

فیلم از بین بردن رفله سبز مو

از بین بردن رفله سبز مو

یکی از دلایل سبز شدن موها، تناژ زد موها می باشد. برای جلوگیری از این عارضه باید در صورت استفاده از دکلره، موها را به پایه 10 برسانید تا هیچ تناژ زردی نداشته باشد. برای به حداقل رسیدن آسیب موها نیز همراه با پودر دکلره از قطره آنتی دمیج به کار ببرید. یکی دیگر از کارهایی که می توان جهت از بین بردن رفله سبزی مو انجام داد، استفاده از شامپو ضد زردی است.

به یاد داشته باشید که رنگ موهای با تناژ دودی یا آبی هنگام ترکیب شدن با رنگ مو تناژ زرد، باعث سبز شدن موها می شوند. رنگ موهای نسکافه ای و تنباکویی نیز روی موهای دکلره شده سبز جلوه می کنند. اگر می خواهید تناژ سبزی موها از بین برود، بهتر است از رنگ موهای مکمل آن یعنی قهوه ای – قرمز به کار ببرید. رنگ موهای ماهگونی، بنفش، شرابی و شکلاتی از جمله بهترین گزینه ها برای از بین بردن رفله سبز موها هستند.

از بین بردن رفله نارنجی مو

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

فیلم از بین بردن رفله نارنجی مو

موهای ما پس از مصرف بیش از حد رنگ مو و دکلره، خشک و دهیدراته میشه. اگر می خواین از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری کنین، ادامه مطلب رو از دست ندید

فیلم آموزش مراقبت از مو

مراقبت بعد از رنگ مو

پس از رنگ کردن موها باید بلافاصله از شستشوی آن با شامپو خودداری کنید. رنگدانه های رنگ مو حدود 72 ساعت طول می کشد تا جذب کوتیکول موها شوند. به همین دلیل شامپو زدن باعث می شود دوام آن پایین بیاید. توصیه میکنیم جهت افزایش ماندگاری رنگ مو از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید. سولفات حاوی سدیم است و مصرف آن می تواند دوام رنگ مو را کاهش دهد.

در ادامه فیلم مراقبت از موهای رنگ و مش شده را برای شما قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرد.

محصولات مراقبت از مو

برای این که از خشکی و شکنندگی ناشی از رنگ کردن مداوم موها جلوگیری کنید، باید از محصولات مراقبت از مو استفاده نمایید. محصولات مراقبت از مو به دو دسته داخل حمام و خارج از حمام دسته بندی می شوند.

در داخل حمام، پس از هر بار شستشوی موها با شامپو، از نرم کننده استفاده کنید. نرم کننده باعث می شود بافت مو نرم و لطیف شود و از گره خوردن جلوگیری می کند. همچنین می توانید هفته ای یک بار از ماسک مو مغذی و تقویت کننده موها استفاده کنید.

پس از این که از حمام خارج شدید، سرم دو فاز را روی موهای مرطوب خود اسپری کنید و سپس شروع به براشینگ نمایید. این کار باعث می شود سرم دو فاز مانند لایه محافظتی روی موها قرار گرفته و از بروز آسیب به آن جلوگیری می کند.

سالهاست برای لبخند رضایت شما در تلاش هستیم.

رضایت مشتریان

#